PODJELA SVJEDODŽBI

30.06.2020. 09:23

RASPORED PODJELA SVJEDODŽBI ZA 8. RAZREDE

8.A razred u petak 3. srpnja 2020. godine u 17.00 sati 

8.B razred u petak 3. srpnja 2020. godine u 18.00 sati

S obzirom na epidemiološke prilike podjela svjedodžbi održati će se u školskom dvorištu samo uz prisustvo učenika, razrednika i ravnatelja. U slučaju lošeg vremena podjela će se održati u dvorani. Obavezno je pridržavanje epidemioloških mjera distanciranja od 1.5 m, izbjegavanja svakog direktnog fizičkog kontakta. Molimo sve da prije dolaska izmjere temperaturu.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

RASPORED PODJELA SVJEDODŽBI OD 1. DO 7. RAZREDA

Zbog epidemiološke situacije i ponovne pojave virusa Covid-19 na području Općine Antunovac, neće biti podjele svjedodžbi za učenike od 1. do 7. razreda, već će učenici svoje svjedodžbe dobiti prvi dan škole u novoj školskoj godini.

Ukoliko netko zbog preseljenja, ostvarivanja nekih prava ili drugog opravdanog razloga treba svjedodžbu, može ju podići u školi, uz prethodnu najavu dolaska. 

UDŽBENICI I TABLETI

Udžbenike učenici vraćaju u školu prema rasporedu koji su dobili od svojih razrednika.

Teblete je potrebno vratiti u školu do 10. srpnja 2020. godine.  

Pročitaj više...

PROJEKT ŠKOLSKI OBROK ZA SVE

01.06.2020. 11:22

''VRIJEME JE ZA ŠKOLSKI OBROK 3''

Naziv projekta: ''Vrijeme je za školski obrok 3''

Naziv poziva: „ OSIGURAVANJE ŠKOLSKE PREHRANE ZA DJECU U RIZIKU OD SIROMAŠTVA (školska godina 2019.-2020.)

Program potpore:  EU sredstva (85%)  i sredstva Državnog proračuna RH ( 15%). 

Nositelj projekta: Osječko-baranjska županija

Partneri: 47 osnovnih škola kojima je osnivač Osječko-baranjska županija

Vrijednost projekta: 999.081,83 kuna, sredstva su u cijelosti bespovratna                                      

Pročitaj više...

OBJEDINJENE OBAVIJESTI U VEZI CORONA VIRUSA I ONLINE NASTAVE

15.03.2020. 10:21

Ovdje ćemo objavljivati sve novosti i obavijesti vezane za corona virus i prekid redovite nastave, ostale upute i pristup online nastavi i pristup virtualnim učionicama, a sve radi lakšeg i preglednijeg informiranja.

----------------------------------------------------------------------

23.05.2020. 13:41

Poštovani roditelji učenika od 1. do 4. razreda.

S obzirom na vrlo konfuzne i nejasne poruke i tumačenja koja dolaze sa raznih strana, pa čak i od resornog Ministarstva vezano za početak nastave u ponedjeljak, želimo naglasiti sljedeće:

- u školi smo osigurali sve potrebno sukladno epidemiološkim mjerama HZJZ te se škola u skladu s time smatra sigurnom za djecu - iako nitko niti za jedno mjesto, pa tako ni školu, još uvijek ne može jamčiti potpunu sigurnost dok traje epidemija,

- svi djelatnici u školi upoznati su s epidemiološkim mjerama i obvezama kako ih provoditi i kako ih se pridržavati,

- svjesni smo da ovo nisu još uvijek normalni uvjeti za rad u školi, ali učiniti ćemo sve da svima što je moguće više olakšamo ove preostale tjedne nastave,

- sve eventualne nejasnoće ili probleme oko dolaska na nastavu od ponedjeljka, strahove za sigurnost i sve što vas može mučiti riješiti ćemo u najboljem interesu djece i vas.

Radujemo se ponovnom susretu u ponedjeljak.

22.05.2020. 13:34

OBAVIJEST UČENICIMA I RODITELJIMA 1. DO 4. RAZREDA O NAČINU ODVIJANJA NASTAVE OD 25. SVIBNJA

Učenici trebaju u školu krenuti tako da stignu u vrijeme kada je planiran ulazak njihovog razreda u školu. Naknadno će moći ući tek kad uđe zadnja skupina djece jer se djeca pojedinih skupina ne smiju miješati.

Nastavni sati započinju kada učenici uđu u razred. Nema zvona i klasičnog trajanja sati, već svaki razred ima drugačije vrijeme početka i završetka nastavnih sati što određuju učiteljice.

Učenici koji imaju izborne predmete (Mađarski jezik i Njemački jezik) izlaze iz škole kasnije od utvrđenog rasporeda izlaska

Raspored ulazaka učenika u školu u Antunovcu

7.30 sati - prednji ulaz škole - 3.A razred

7.30 sati - stražnji ulaz škole (kod dvorane) - 1.A razred

7.45 sati - prednji ulaz škole - 4.A razred

7.45 sati - stražnji ulaz škole (kod dvorane) - 2.A razred

7.55 sati - prednji ulaz škole - 2.C razred

Raspored izlaska učenika iz škole u Antunovcu (svaki dan)

11.00 sati - stražnji izlaz (kod dvorane) - 1.A razred

11.00 sati - prednji izlaz - 3.A razred

11.15 sati - stražnji izlaz (kod dvorane) - 2.A razred

11.15 sati - prednji izlaz - 4.A razred

11.30 sati - prednji izlaz - 2.C razred

Raspored ulazaka učenika u školu u Ivanovcu

7.30 sati - 1.B razred

7.40 sati - 2.B razred

7.50 sati - 3.B razred

8.00 sati - 4.B razred

Raspored izlazaka učenika iz škole u Ivanovcu

11.00 sati - 1.B razred

11.10 sati - 2.B razred

11.20 sati - 3.B razred

11.30 sati - 4.B razred

Raspored prehrane za učenike u Antunovcu

8.30 sati - 1.A i 3.A razred

9.30 sati - 2.A i 4.A razred

10.15 sati - 2.C razred

Raspored prehrane za učenike u Ivanovcu

8.30 sati - 1.B razred

9.00 sati - 2.B razred

9.30 sati - 3.B razred

10.00 sati - 4.B razred

Napominjemo da ulazak u školu i školsko dvorište nije dozvoljen roditeljima/pratiteljima učenika. Sve ostale upute, informacije i obavijesti učenici će dobiti od svojih učiteljica u školi. Također podsjećamo i da se učenici i roditelji dobro upoznaju s propisanim mjerama objavljenima u prethodnoj obavijesti.

U ime svih učitelja, stručnih suradnika i djelatnika škole želimo se zahvaliti svim roditeljima na nesebičnom trudu, angažmanu i podršci koju su pružali djeci i nama tijekom odvijanja nastave na daljinu. Bez vas to ne bi bilo moguće i zato vam od srca hvala svima.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

POČETAK NASTAVE U ŠKOLI ZA SVE UČENIKE OD 1. DO 4. RAZREDA OD PONEDJELJKA 25. SVIBNJA 2020. GODINE

Poštovani roditelji učenika od 1. do 4. razreda

Od ponedjeljka, 25. svibnja 2020. godine ponovno započinje redovita nastava U ŠKOLI za sve učenike razredne nastave od 1. do 4. razreda.

Svi učenici od 1. do 4. razreda obvezni su dolaziti u školu, osim onih učenika koji zbog epidemioloških – zdravstvenih razloga ili nekih drugih opravdanih razloga ne smiju ili ne mogu doći na nastavu. O tome su roditelji dužni obavijestiti učitelje, kao i u svakom slučaju izostanka djeteta iz škole koji je bio prije izbijanja epidemije.

Za sve učenike u školi od 25. svibnja vrijede epidemiološke mjere u školi propisane na temelju preporuka Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo. Molimo roditelje da ih pročitaju, te s njima upoznaju svoje dijete prije dolaska u školu i objasne djetetu na njemu razumljiv način zašto te mjere postoje i potaknu ga da ih se pridržava.

O svim detaljima rasporeda ulaska i izlaska učenika iz škole, rasporeda odmora, trajanja nastave bit ćete obaviješteni putem ove web stranice.

EPIDEMIOLOŠKE MJERE U ŠKOLI NAKON 25. SVIBNJA --> PREUZMI

Odgovor Ministarstva znanosti i obrazovanja na pitanje je li povratak u škole obvezatan za sve. 

Ukoliko neki roditelj ima opravdani subjektivni razlog (strah za člana kućanstva koji bi mogao biti ugrožen odlaskom djeteta u školu, strah za dijete) treba kontaktirati školu na e-mail ured@os-antunovac.skole.hr ili rezrednicu svog razreda te navesti razlog. 

ODGOVORI MINISTARSTVA - ČESTA PITANJA --> PREUZMI

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

07.05.2020. 17:10

OBAVIJEST ŠKOLSKOG LIJEČNIKA U VEZI NASTAVKA ZDRAVSTVENOG PREGLEDA UČENIKA ZA UPIS U 1. RAZRED OSNOVNE ŠKOLE

Poštovani roditelji budućih učenika 1. razreda. 

Ovdje možete preuzeti obavijest školskog liječnika o nastavku zdravstvenog pregleda učenika za upis u 1. razred osnovne škole, upitnik koji morate popuniti prilikom odlaska na pregled i izjavu koju trebate također popuniti i predati kod pregleda.

Ostale obavijesti vezane uz testiranje učenika od strane školskog pedagoga objavit ćemo kada dobijemo informacije od strane županijskog povjerenstva za procjenu psihofizičkog stanja djeteta.

OBAVIJEST ŠKOLSKOG LIJEČNIKA --> PREUZMI

UPITNIK ZA RODITELJE --> PREUZMI

IZJAVA RODITELJA --> PREUZMI

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

06.05.2020. 12:53

OBAVIJEST O NASTAVKU IZVOĐENJA NASTAVE NA DALJINU ZA SVE UČENIKE RAZREDNE NASTAVE

Poštovani roditelji učenika od 1. do 4. razreda

Budući da je istekao rok za predaju izjava roditelja o pohađanju nastave u školi od 11.5. za učenike od 1. do 4. razreda, obavještavamo vas da nismo zaprimiti niti jednu izjavu. S obzirom na to nastava će se za sve učenike od 1. do 4. razreda i dalje odvijati na način kao i do sada, odnosno na daljinu putem komunikacijskih kanala koje su uspostavili učitelji razredne nastave.

Zahvaljujemo vam se još jednom na brizi i vremenu koje ulažete da bi nastava na daljinu funkcionirala i nadamo se daljnjoj uspješnoj suradnji dok traje ovakav način nastave, odnosno do povratka u školu svih učenika. 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

03.05.2020. 21:31

Poštovani roditelji učenika od 1. do 4. razreda.

Kako su se pojavile nedoumice i pitanja u vezi mjera u školi kad počne nastava i izjava koje roditelji trebaju potpisati, naglašavamo da odluku o mjerama i izjavi nije donijela Škola/ravnatelj, već su one propisane od strane Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo (vidi na poveznici) https://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2020/03/Upute-vrtici-i-skole-29-4-2020-finalno.pdf i mjerama Ministarstva znanosti i obrazovanja (vidi na poveznici) https://skolazazivot.hr/preporuke-za-organizaciju-rada-u-razrednoj-nastavi-i-upute-za-vrednovanje-i-ocjenjivanje-u-mjesovitom-modelu-nastave/.

Zašto su ove mjere ovakve ne možemo vam mi odgovoriti, kao i na vaše primjedbe na njih, te vas upućujemo da se s primjedbama obratite na adrese onih koji su ih donijeli. Mi ih samo provodimo i možemo vam odgovoriti na pitanja vezana uz organizaciju nastave. 

Kao Škola dužni smo se držati propisanih mjera koje su dosta restriktivne, a u svrhu zaštite djece, djelatnika Škole, ali i vas roditelja i svih ostalih s kime su djeca prije i nakon škole u kontaktu. Znamo koliki trud kao roditelji ulažete da bi nastava na daljinu koju provodimo bila uspješna i koliko vam to oduzima vremena. Cijenimo vaš trud i vašu suradnju te nam je žao ako neke mjere izgledaju kao da vam ne vjerujemo ili da od vas tražimo nemoguće, ali to nije do nas. Mjere koje su propisane za djelatnike još su rigoroznije, ali i njih ćemo se pridržavati i osigurati sve potrebno u slučaju potrebe organiziranja nastave od 11. svibnja.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

01.05.2020. 20:21

EPIDEMIOLOŠKE MJERE I IZJAVA RODITELJA ZA IZNIMNU MOGUĆNOST ORGANIZACIJE NASTAVE OD 11. SVIBNJA ZA UČENIKE OD 1. DO 4. RAZREDA

Poštovani roditelji učenika od 1. do 4. razreda.

Nastavno na prethodnu obavijest o iznimnoj mogućnosti organiziranja nastave za učenika od 1. do 4. razreda, a koji ispunjavaju odgovarajuće uvjete (navedene u prethodnoj obavijesti), objavljujemo ovdje epidemiološke mjere za djecu i roditelje koje će vrijediti u školi u slučaju da bude potrebe organiziranja nastave. Iste te mjere su sastavni dio pisane izjave koju trebaju potpisati roditelji učenika koji žele da im dijete nastavu pohađa u školi.

EPIDEMIOLOŠKE MJERE U ŠKOLI --> PREUZMI DOKUMENT

IZJAVA RODITELJA --> PREUZMI DOKUMENT

Roditelji čije dijete ispunjava propisane uvjete i koji su se odlučili da njihovo dijete od 11. svibnja pohađa nastavu u školi dužni su potpisanu izjavu predati NAJKASNIJE DO SRIJEDE 6. SVIBNJA 2020. GODINE DO 12.00 SATI.

Potpisanu izjavu moguće je dostaviti na sljedeća dva načina:

   - Osobno donijeti isprintanu i potpisanu izjavu u matičnu školu u Antunovcu u vremenu od 8.00 do 14.00 sati

   - Isprintati i potpisati izjavu te ju skenirati ili fotografirati i poslati na e-mail ured@os-antunovac.skole.hr

Samo potpisane izjave koje su predane u navedenom roku smatrati će se valjanom prijavom za nastavu od 11. svibnja u školi.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

30.04.2020. 20:32

OBAVIJEST RODITELJIMA UČENIKA OD 1. DO 4. RAZREDA U VEZI IZNIMNE MOGUĆNOSTI ZA NASTAVU OD 11. SVIBNJA

Poštovani roditelji učenika od 1. do 4. razreda.

Kao što ste već vjerojatno čuli u najavama na vijestima, od 11. svibnja trebale bi se ponovno otvoriti škole za učenike od 1. do 4. razreda. Ovom prilikom moramo naglasiti da se ovdje radi samo o IZNIMNIM SITUACIJAMA i da neće sva djeca moći doći u školu. Epidemiološka situacija i preporuke još ne dozvoljavaju da nastava počinje normalno za sve. I dalje su na snazi stroge mjere u sprječavanju širenja virusa, zaštite i što je moguće manjeg socijalnog kontakta, odnosno ostanka kod kuće. Nastava će se stoga organizirati samo u iznimnim slučajevima za djecu koja moraju ispunjavati sve uvjete prema preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, a to su:

1. oba roditelja djeteta su zaposlena i nemaju mogućnost drugačijeg zbrinjavanja djeteta u vrijeme dok su na poslu (ovdje naglašavamo da se u našoj školi razredna nastava izvodi samo u vremenu od 8.00 do 12.00 sati)

2. dijete nema kroničnih bolesti (respiratorne, kardiovaskularne, dijabetes, maligne bolesti, imunodeficijencija, veća tjelesna/motorička oštećenja)

3. niti jedan od ukućana s kojima dijete boravi ili osobe s kojima je dijete u svakodnevnom kontaktu nemaju kroničnih bolesti (respiratorne, kardiovaskularne, dijabetes, maligne bolesti, imunodeficijencija, veća tjelesna/motorička oštećenja)

4. niti jedan od ukućana s kojima dijete boravi ili osobe s kojima je dijete u svakodnevnom kontaktu nisu u samoizolaciji ili karanteni i nisu u povećanom riziku zaraze virusom Covid-19

5. dijete nema povišenu tjelesnu temperaturu, respiratorne simptome poput kašlja i kratkog daha ili druge simptome bolesti poput gripe ili prehlade

U slučaju da dijete ispunjava sve gore navedene uvjete i roditelji žele da dolazi na nastavu u školu, oba roditelja MORAJU POTPISATI PISANU IZJAVU u kojoj pod punom materijalnom i krivičnom odgovornošću jamče da su ispunjeni svi gore navedeni uvjeti da bi dijete moglo pohađati nastavu te da će se ono u školi prdržavati svih propisanih epidemioloških mjera koje se odnose na boravak djeteta u školi. Ovdje se radi o zaštiti djece, učitelja, djelatnika škole, ali i roditelja i svih ostalih s kojima su djeca u kontaktu i koji bi mogli biti ugroženi ako bi došlo do zaraze. 

Nastava za većinu djece koja ostaju kod kuće i dalje će se odvijati putem komunikacijskih kanala koje su uspostavile njihove učiteljice, odnosno virtualno. Ukoliko ne bude djece koja će pohađati nastavu u školi, nastava će se i dalje odvijati samo virtualno za sve.

O svim drugim detaljima organizacije nastave, mjerama dolaska u školu, boravka u školi, odlaska iz škole, prijave djece za nastavu u školi i potpisivanje izjave bit ćete obaviješteni u tjednu od 4. do 8. svibnja.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

23.04.2020. 20:34

DODATNO POJAŠNJENJE I POZIV RODITELJIMA NA DOSTAVU MIŠLJENJA U VEZI ODRŽAVANJA TERENSKE NASTAVE UČENIKA 5. - 8. RAZREDA

Poštovani roditelji.
S obzirom na to da agencije s kojima je planirano putovanje ustraju na tome da se terenske nastave učenika realiziraju u nekom drugom terminu (za koji one niti sada ne mogu reći kada će to točno biti) dajemo vam dodatno pojašnjenje. 
Terenske nastave nisu ekskurzije učenika i treba razlikovati terensku nastavu koja je nastava i tijekom koje se realiziraju sadržaji iz nastave i ekskurzija koja nema elemente nastave. Terenska nastava može se održavati samo u vrijeme dok traje nastavna godina, dakle ne u srpnju i kolovozu. Isto tako, terenska nastava se planira Kurikulumom škole za tekuću školsku godinu i tamo se utvrđuju okvirno vrijeme realizacije kao i učitelji koji će biti pratitelji učenicima na putovanju. Jednom kada se Kurikulum usvoji on je obvezujući i važeći, ali samo za tekuću školsku godinu. Ukoliko bi se neki naknadni termin utvrdio u vrijeme kad počne nova školska godina, tada bi se to putovanje trebalo uvrstiti u novi Kurikulum škole. S obzirom na to da trenutno nitko, pa ni agencije, ne mogu jamčiti nove termine, pa ni sigurnost učenicima, niti učitelji koji su sada pratitelji nisu dužni prihvatiti odgovornost vođenja učenika na putovanje u novoj školskoj godini. 
Ujedno, terenska nastava u Dalmaciju za 7. i 8. razrede teško se može planirati u nekom novom naknadnom terminu, budući da učenici 8. razreda završetkom nastave i stjecanjem svjedodžbe o završetku školovanja prestaju biti učenici naše škole.

Smatramo da se u ovakvim okolnostima kada se ne može jamčiti kada bi bili novi termini terenske nastave, niti se može jamčiti da će u novoj školskoj godini učitelji pratitelji htjeti preuzeti odgovornost za sigurno vođenje učenika na putovanje, terensku nastavu treba otkazati i ne prihvatiti novi termin koje nude agencije (a za koje ni same ne mogu jamčiti kada bi trebao biti). 

Agencije su dužne poštivati ugovorne obveze prema roditeljima s kojima su sklopile ugovor i u skladu s ugovorom vratiti uplaćeni iznos zbog otkazivanja putovanja i budući da ne mogu jamčiti sigurnost u vrijeme kada je putovanje trebalo biti realizirano. 

Ukoliko imate dodatnih pitanja ili drugačijih mišljenja, možete se javiti na e-mail škole ured@os-antunovac.skole.hr ili razrednicima vaših učenika. 

Izmjene i dopune Zakona o pružanju usluga u turizmu stupile na snagu 7. travnja 2020.

Članak 38.a

(1) Iznimno od članka 37. stavaka 6. i 7. i članka 38. stavaka 2. i 3. ovoga Zakona, za neizvršene ugovore o putovanju u paket-aranžmanu koji su se trebali izvršiti nakon 1. ožujka 2020., putnik ima pravo na raskid ugovora o putovanju u paket-aranžmanu po isteku 180 dana od dana prestanka posebnih okolnosti, a organizatori putovanja za iste putnicima izdaju vaučer.

(2) Ako se putnik odluči za povrat sredstava, organizator mora izvršiti povrat uplaćenih sredstava u roku od 14 dana po isteku 180 dana od prestanka posebnih okolnosti.

(3) Vaučer izdan za neizvršeni ugovor o putovanju u paket-aranžmanu pokriven je već ugovorenom jamčevinom za slučaj nesolventnosti i na njemu moraju biti navedeni podaci o jamčevini iz članka 50. stavka 5. ovoga Zakona.

Zaključci sjednice Školskog odbora i odluke o zabrani održavanja terenske nastave --> POGLEDAJ

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

20.04.2020. 13:00

OBAVIJEST U VEZI TERENSKIH NASTAVA UČENIKA 5.-8. RAZREDA

Poštovani roditelji. Škola je agencijama koje su odabrane na javnom pozivu za organizaciju terenske nastave u Liku i Gorski kotar za 5. i 6. razrede i Dalmaciju za 7. i 8. razrede uputila dopis u kojem ih obavještava da ne prihvaćamo ponudu novih termina i da se terenska nastava neće održati zbog epidemiološke situacije i nemogućnosti garantiranja sigurnosti učenika. 

Način otkazivanja ugovora i povrata novca svaki roditelj kao potpisnik ugovora treba osobno regulirati s agencijom sukladno odredbama ugovora o otkazivanju ugovora i jamčenju sigurnosti na putovanju u terminu kada je putovanje trebalo biti realizirano.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

17.04.2020. 23:00

KRITERIJI VREDNOVANJA I OCJENJIVANJA TE ZAKLJUČIVANJA OCJENA U NASTAVI NA DALJINU

Objavljeni su kriteriji vrednovanja i ocjenjivanja te zaključivanja ocjena u nastavi na daljinu u skladu s Uputama za vrednovanje i ocjenjivanje u nastavi na daljinu koje je donijelo Ministarstvo znanosti i obrazovanja. U kriterijima je svaki učitelj odredio na koji način će davati brojčane ocjene dok traje nastava na daljinu i prema kojim kriterijima. Određeno je također i na koji način će se vrednovati sve ostalo što se neće vrednovati brojčanom ocjenom (opisno vrednovanje bilješkama). U kriterijima je navedeno i na koji način će se na temelju brojčanih ocjena i bilješki o radu učenika zaključiti ocjena na kraju nastavne godine. Način na koji će se provoditi brojčano ocjenjivanja, ispravljanje ocjena i drugi oblici vrednovanja učitelji će objasniti učenicima u njihovim virtualnim učionicama.

Kriteriji vrednovanja i ocjenjivanja nalaze se pod izbornikom KRITERIJI OCJENJIVANJA. Podijeljeni su na kriterije vrednovanja u razrednoj nastavi i predmetnoj nastavi. 

Kriteriji vrednovanja u razrednoj nastavi organizirani su po razrednima. U svakom razredu su kriteriji za svakog učitelja koji u njemu predaje. Kriteriji koji se odnose na nastavu na daljinu nalaze se ispod kriterija koji su vrijedili dok se nastava odvijala u školi. Dok traje nastava kod kuće vrijede kriteriji koji se odnose na nastavu na daljinu. --> KRITERIJI RAZREDNE NASTAVE

Kriteriji vrednovanja u predmetnoj nastavi organizirani su po predmetima i učiteljima. Važno je odabrati ispravnog učitelja koji predaje predmet u nekom razredu. Kriteriji nastave na daljinu nalaze se ispod kriterija koji su vrijedili dok se nastava odvijala u školi. Dok traje nastava kod kuće vrijede kriteriji koji se odnose na nastavu na daljinu. --> KRITERIJI PREDMETNE NASTAVE

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

10.04.2020. 13:12

Dragi učenici, poštovani roditelji i učitelji.

Od danas 10. travnja 2020. do ponedjeljka 13. travnja 2020. traju proljetni praznici za učenike i nema nastave u virtualnim učionicama. Nastava ponovno započinje u utorak 14. travnja 2020. na način kao i do sada. U petak 17. travnja 2020. objavit ćemo na ovoj web stranici nove kriterije ocjenjivanja učenika, odnosno kako će se ocjenjivati i zaključivati ocjene u virtualnoj nastavi.

Za sve je ovo teško vrijeme, ali Uskrs nas uči da nakon Velikog petka i muke dolazi radost i Uskrsnuće. Tako će i nakon ovih neprilika doći i vrijeme kad ćemo opet moći biti zajedno u školi i družiti se sa svojim prijateljima. S tim mislima svima želim sretan i radostan Uskrs i da ga provedete sigurno u krugu svoje najuže obitelji.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

09.04.2020. 22:37

OBAVIJEST RODITELJIMA UČENIKA 5., 6., 7. i 8. RAZREDA U VEZI PLANIRANIH PUTOVANJA

Obavještavamo roditelje učenika 5. -8. razreda koji su sklopili ugovore s turističkim agencijama za terensku nastavu svoje djece u Liku i Gorski kotar, odnosno u središnju Dalmaciju da je Ministarstvo znanosti i obrazovanja uputilo školama preporuku da ne otkazuju planiranja putovanja, odnosno da se planirana putovanja odgode za ljeto i jesen 2020. godine. Budući da se radi isključivo o preporuci Ministarstva svakoj školi je ostavljeno da sama uredi to pitanje.  

Stav Škole je da roditeljima ne dajemo nikakvu isključivu preporuku hoće li otkazati ugovor koji su sklopili s agencijom i tražiti povrat uplaćenog novca ili neće. Odluka je isključivo na roditeljima jer roditelji su sklopili ugovore s agencijom. Roditelje upućujemo da kod donošenja odluke uzmu u obzir sveukupnu epidemiološku situaciju u Republici Hrvatskoj te trenutnu nemogućnost Škole ili bilo koga da za ljeto ili jesen garantira apsolutnu sigurnost učenicima u tom smislu. Osim toga, učitelji-pratitelji imaju obvezu realizacije putovanja isključivo u planiranom terminu sukladno Kurikulumu Škole i trenutno nisu voljni preuzeti odgovornost i obvezu izvan dogovorenog termina voditi učenike na  planirana putovanja. Kurikulumom Škole planirana putovanja su također označena kao terenska nastava, odnosno nastava, a nastava se može odvijati samo u vrijeme nastavne godine, dakle do 25. lipnja.

Slijedom svega iznesenog na roditeljima je odluka o otkazivanju putovanja u skladu s ugovorom koji su potpisali s agencijom, kao i pitanje povrata uplaćenog novca što trebaju riješiti izravno s agencijom.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

07.04.2020. 22:08

Molimo poštovane roditelje da u slučaju postojanja potrebe za rješavanjem nekih pitanja i problema s pojedinim učiteljem vezano za virtualnu nastavu koriste njihovu službenu e-mail adresu za kontakt. U slučaju da ne dobijete odgovor u roku od 5 dana, obratite se na službenu e-mail adresu škole. Lista službenih e-mail adresa učitelja --> KLIKNI OVDJE

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

06.04.2020.  21:28

Od danas je u funkciji virtualna knjižnica naše škole. Osim materijala dostupnih pod izbornikom ŠKOLSKA KNJIŽNICA na ovoj web stranici, materijale za rad možete potražiti i na linku https://sites.google.com/view/knjinica-o-antunovac/po%C4%8Detna-stranica

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

24.03.2020.  22:27

EVIDENTIRANJE PRISUTNOSTI UČENIKA U VIRTUALNIM UČIONICAMA

Od srijede 25.3.2020. učenici od 5. do 8. razreda bit će dužni evidentirati svoju prisutnost u virtualnim učionicama svakog predmeta kojeg toga dana imaju po rasporedu. Evidenciju prisutnosti postavlja predmetni učitelj u kanalu EVIDENCIJA PRISUTNOSTI, a prisutnost se evidentira odgovorom/reply na poruku učitelja kojom poziva učenike da se evidentiraju. Učenici moraju evidentirati svoju prisutnost do 12.00 sati. Učeniku koji ne evidentira svoju prisutnost u predmetima koje tog dana ima prema rasporedu upisat će se izostanak za taj sat u e-dnevnik i roditelj će ga morati opravdati.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

23.03.2020.  12:03

UPOZORENJE UČENICIMA KOJI NE IZVRŠAVAJU SVOJE OBVEZE U VIRTUALNIM UČIONICAMA

Upozoravaju se učenici koji ne izvršavaju redovito svoje obveze u virtualnim učionicama da će se od danas pa nadalje ne izvršavanje zadataka u roku koji je zadao učitelj u virtualnoj učionici tretirati kao izostanak s nastave i evidentirati u e-dnevnik. Svi učenici su do sada mogli prijaviti eventualne tehničke poteškoće, konzultirati se međusobno ili sa školom putem e-maila ili telefona. Svima koji su to napravili smo pomogli koliko smo mogli. Učenicima su pripremljene detaljne upute za rad i slanje zadataka, a sve su mogli pitati i u svojim virtualnim učionicama. Lijenost ili nemar u traženju rješenja za bilo kakav problem neće se više tolerirati.

Isto vrijedi i za učenike u razrednoj nastavi koji su dužni pratiti upute svojih učiteljica putem komunikacijskih kanala koje su učitelji razredne nastave uspostavili. Roditelji su dužni biti u kontaktu s učiteljima razredne nastave te slati povratne informacije o radu učenika. Izostanak komunikacije roditelja ili učenika u razrednoj nastavi s učiteljem i ne slanje povratnih informacija smatrati će se također izostankom s nastave i evidentirati će se u e-dnevnik. 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

20.03.2020. 09:46

NOVO RADNO VRIJEME ŠKOLE OD 20.03.2020.

DEŽURSTVO U ŠKOLI

PONEDJELJAK – PETAK

7.00 – 15.00

RAVNATELJ U ŠKOLI

PONEDJELJAK – PETAK

8.00 – 12.00

TAJNIŠTVO I RAČUNOVODSTVO U ŠKOLI

PONEDJELJAK – PETAK

8.00 – 12.00

U SLUČAJU POTREBE OSOBNOG DOLASKA

PRETHODNO SE NAJAVITI NA BROJ 278-899 ILI NA E-MAIL ured@os-antunovac.skole.hr

PRIDRŽAVATI SE MJERA ZAŠTITE I DRŽATI ODSTOJANJE OD 2 m

KOMUNIKACIJA STRANAKA SA ŠKOLOM

PUTEM E-MAILA: ured@os-antunovac.skole.hr

TELEFONOM: 278-899 (7.00-15.00)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

19.03.2020. 09:39

E-mail adrese skole.hr već duže vrijeme imaju problema s primanjem i slanjem e-mailova. Tako ne radi trenutno ni službena adresa škole, kao ni adrese učitelja preko Carneta. 

Privremeno u slučaju nužde možete školu kontaktirati na adresu tomiliduke@gmail.com dok službene e-mail adrese ne prorade. 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

18.03.2020. 08:05

CARNET PROBLEM
Ukoliko se učenicima pri upisivanju lozinke u Carnet sustavu pojavi greška Neobrađena iznimka molimo da se strpe i pokušaju kasnije tijekom dana. Greška je u Carnetu i nije važno kada se učenici tijekom dana uključe u učionicu. Važno je izvršiti postavljene zadatke. Isti problem imaju i učitelji s Carnetom.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

17.032020. 15:17

POČETAK ONLINE NASTAVE

Dragi učenici i roditelji, od sutra započinje online nastava u našim virtualnim učionicama. Do kraja današnjeg dana nadamo se da će se svi učenici uspjeti prijaviti u svoje virtualne učionice, a do sada ih je to uspjelo više od 95%. Od sutra, pa nadalje za vrijeme trajanja online nastave važno se pridržavati sljedećih uputa:

1. RASPORED SATI PREDMETA OD 5. do 8. razreda je isti kao raspored sati koji učenici imaju u školi. Dakle sutra svi imaju predmete koje bi imali da se nastava odvija u školi. U slučaju promjene rasporeda učenici će o tome bit obavješteni u njihovim virtualnim učionicama u učionici SAT RAZREDNIKA. 

2. ONLINE NASTAVA odvijat će se tako da će učitelji u virtualnim učionicama učenicima postaviti zadatke koje treba riješiti do roka kojeg učitelji odrede u zadatku. Zbog opterećenosti interneta učitelji će učenicima dati rok od najmanje 2 dana za rješavanje nekog zadatka. Učenici su dužni svaki dan provjeravati zadatke u onim virtualnim učionicama u kojima taj dan po školskom rasporedu imaju nastavu.

3. EVIDENTIRANJE PRISUTNOSTI NA ONLINE NASTAVI vršit će se na način da će se učenik smatrati prisutnim na nastavi ako je u roku riješio i predao zadatke iz virtualne učionice. Ukoliko učenik ne riješi zadatke u roku, smatrat će se kao da nije bio prisutan na nastavi i roditelj će ga morati opravdati.

4. OCJENJIVANJE UČENIKA se neće vršiti tijekom online nastave.

5. KOMUNIKACIJA UČENIKA s razrednicima odvija se u virtualnoj učionici SAT RAZREDNIKA.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

17.03.2020. 10:32

TESTIRANJE SUSTAVA MICROSOFT TEAMS ZA PREDMETNU NASTAVU
Danas tijekom dana testirati će se sustav Microsoft Teams. Stoga molimo sve učenike da tijekom dana uđu u sve svoje predmete, provjere jesu li im svi predmeti na popisu te se jave razredniku porukom u učionici sata razrednika i pogledaju imaju li već neke zadatke u nekim predmetima.

Ukoliko se još netko nije registrirao na Office 365 molimo neka to danas učini što prije.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

16.032020. 21:38

Učenici 3.A razreda sukladno dogovoru učiteljice i učenika svoje radne zadatke obavljaju putem web stranice https://sites.google.com/view/oantunovac3a/ prema redovitom školskom rasporedu.

Raspored za predmetnu nastavu za UTORAK na Sportskoj TV


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

16.3.2020. 9:38


 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

15.03.2020. 23:22

Sustav prijave u Office 365 je proradio te se učenici mogu početi prijavljivati. Sustav radi usporeno zbog velikog broja prijava. Stoga imajte strpljenja. Sve će se srediti do srijede.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 
 
15.03.2020.  15:48
 

ORGANIZACIJA NASTAVE I VIRTUALNIH UČIONICA – NOVO !!!

Sukladno novim obavijestima iz Ministarstva znanosti i obrazovanja organizacija nastave od ponedjeljka ide na sljedeći način:

1. Svi učenici od 1. do 4. razreda prate obrazovani program na HRT 3 od ponedjeljka 16.3.2020. prema rasporedu koji smo objavili na ovim web stranicama. Od 1. do 4. razreda nema online nastave nego samo nastava putem televizije.

2. Svi učenici od 5. do 8. razreda od ponedjeljka 16.3.2020. do srijede 18.3.2020. prate obrazovni program na sportskoj televiziji.

3. Od ponedjeljka do srijede vrši se uspostava i testiranje online nastave i virtualnih učionica, odnosno nema online nastave.

4. U ponedjeljak 16.3.2020. objavit ćemo ovdje koju platformu za online nastavu će učenici koristiti, odnosno hoće li koristiti Office 365 ili Google Classroom. Budući da sustav Office 365 ima problem s registracijom učenika, ukoliko dođe do promjene na Google Classroom ovdje ćemo također objaviti detaljne upute kako se prijaviti i registrirati.

5. Online nastava od srijede neće se odvijati u realnom vremenu. Učenici neće morati svi biti u isto vrijeme online u učionicama, već će im učitelji pripremiti radne materijale i zadatke koje će postaviti u virtualne učionice predmeta. Te zadatke će učenici morati riješiti tijekom dana i poslati povratnu informaciju učiteljima u virtualnoj učionici.

6. Pratit će se prisustvo učenika u virtualnoj učionici, tj. njihovo redovito izvršavanje zadataka. Ukoliko učenik tijekom dana ne izvrši zadatke roditelj će morati opravdati učenika kao da nije bio na nastavi.

7. Raspored predmeta online nastave objavit ćemo u utorak na ovoj web stranici. Osim materijala koje je pripremilo Ministarstvo prema jedinstvenom rasporedu za cijelu RH, učenici će dobivati i materijale i zadatke od svojih učitelja.

8. Učenici će moći stupiti u kontakt s predmetnim učiteljem u učionici u vrijeme i na način kako budu dobili informaciju od učitelja u svojim online učionicama.

9. Učenici su obvezni tijekom komunikacije i rada u online učionicama pridržavati se pravila primjerenog ponašanja. Svaki oblik neprimjerene komunikacije ili sadržaja koji učenik objavljuje bit će sankcioniran pedagoškim mjerama kao i u školi.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

15.03.2020. 10:37

Preporuke Zagrebačkog psihološkog društva u vezi pružanja podrške djeci oko corona virusa --> POGLEDAJ
 
 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
15.03.2020. 01:00
 
UKOLIKO SE DO PONEDJELJKA NE OTKLONI KVAR U SUSTAVU PRIJAVA NA OFFICE 365 OBJAVIT ĆEMO DETALJNE UPUTE ZA PRIJAVU NA DRUGU PLATFORMU S VIRTUALNIM UČIONICAMA GOOGLE CLASSROOM

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
15.03.2020. 00:10

Za pristup virtualnoj učionici potrebno se registrirati carnetovim podatcima na Office 365 na linku https://office365.skole.hr/

U slučaju da se ne možete prijaviti ili registrirati na gornji link, pokušajte na https://www.office.com/ ili preuzeti aplikaciju microsoft teams na linku https://products.office.com/hr-hr/microsoft-teams/download-app i prijaviti se u aplikaciji na računalu ili tabletu ili mobitelu. Grešku možete prijaviti i na e-mail Carneta helpdesk@carnet.hr

Zbog ogromnog broja prijava učestale su poteškoće pri registraciji, budući da se registriraju svi učenici u Hrvatskoj. Ukoliko se javlja greška potrebno je zatvoriti preglednik i pokušati malo kasnije ponovno i to ponoviti više puta. Ukoliko se do ponedjeljka ne uspijete prijaviti i registrirati molimo da nam to javite na mail ured@os-antunovac.skole.hr

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

14.03.2020. 15:05

Zbog neposredne opasnosti od corona virusa (zaražene osobe u Ernestinovu) i preporuci civilnog stožera Općine Antunovac obavještavamo sve da će škola u Antunovcu i Ivanovcu u ponedjeljak 16.3.2020. biti potpuno zatvorena zbog provedbe dezinfekcije svih prostorija.

Molimo sve roditelje učenika od 1. do 4. razreda koji nemaju mogućnost organizirati čuvanje djece da u ponedjeljak nikako ne dovode djecu u školu. 

Ujedno obavještavamo sve korisnike sportske dvorane (odbojkašice, nogometaše, rekreativce) da su svi termini korištenja dvorane do daljnjega otkazani. O mogućem ponovnom korištenju dvorane korisnici će bit obaviješteni od strane škole.  

Otkazuju se i planirani upisi učenika u 1. razred za sljedeću školsku godinu. O ponovnom početku procesa upisa bit ćete na vrijeme obaviješteni putem ove web stranice.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

13.03.2020. 14:41

Nastavno na prethodnu obavijest o prekidu redovite nastave donosimo upute Ministarstva znanosti i obrazovanja te sukladno tome i online nastava započinje u ponedjeljak, a ne u utorak kako je bilo prethodno najavljeno u obavijesti.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

13.03.2020. 13:21

Poštovani,

 
Redovita nastava u Osnovnoj školi "Antunovac" prekida se od ponedjeljka 16.3.2020. Nastava za učenike od 1. do 4. razreda odvijati će se na programu HRT3 svakodnevno. Nastava za učenike od 5. do 8. razreda odvijati će se on-line sukladno uputama koje su učenici dobili u školi. Nastava putem interneta započeti će od utorka 17.3.2020. godine, a u ponedjeljak će se vršiti testiranje i formiranje virtualnih učionica.
Škola će i u vrijeme prekida nastave biti otvorena u redovitom radnom vremenu.
Sve upute o virtualnim učionicama nalaze se na ovoj web stranici pod izbornikom ONLINE NASTAVA.
O svim daljnjim informacijama vezanima za ponovni početak nastave obavijestiti ćemo vas putem ove web stranice.
 

Za sve upite javite se isključivo e-mailom na adresu ured@os-antunovac.skole.hr

Pročitaj više...

NASTAVA NA DALJINU U SLUČAJU ZATVARANJA ŠKOLA

13.03.2020. 02:01

Slijedom uputa Ministarstva znanosti i obrazovanja izvršene su tehničke pripreme za održavanje nastave na daljinu u slučaju zatvaranja školskih ustanova u Osječko-baranjskoj županiji.

Upute i napomene za virtualne učionice kao i linkovi za virtualne učionice za svaki razred i svaki predmet nalaze se na ovoj web stranici pod izbornikom ONLINE NASTAVA.

 

Pročitaj više...

UPUTE U VEZI PREVENCIJE VIRUSA Covid-19

11.03.2020. 12:55

Svi djelatnici, učenici i posjetitelji školske ustanove dužni su se pridržavati sljedećih mjera opreza i prevencije.

Pročitaj više...

Arhiva vijesti